Jestem zauroczona...

... tym skryptem B.Clarke&Company (są autorami już wielu zamieszczonych w wirtualnej przestrzeni skryptów) dla Apo 208b, gdzie świetnie się go wykonuje ale najlepiej "widzi" zapisany spot Apo 3DHack i tu ja renderuję zapisany wdześniej obrazek. I jeszcze raz mogę zauważyć, jakim programem jest Apo i różne jej wersje:)

{ Skrypt DPE BD ( Droste-Plastic-Epispiral) autorstwa Barta Doetscha 1-15-08 "Plastik" z samouczka Jacoba C. Dillona, http://Droz928. deviantart.com/ . Ten skrypt został napisany przeze mnie z pełnym zamiarem przekazania go użytkownikom programu "Apophysis" (zwłaszcza ludziom @ http://deviantart.com/, od których tak wiele zyskałem). Nie ma żadnych praw autorskich, żadnych kłopotów, a jedyną rzeczą, o którą proszę, jest to, aby go nie sprzedawać. WSKAZÓWKI: Jeśli dostaniesz linię kółek, spróbuj obrócić T2 w pionie, a następnie obrócić go. Baw się zmiennymi Epispiral. Zmiana zmiennych prostokątów robi ogromną różnicę. A wtyczka "droste" jest niesamowita. ENJOY } Clear AddTransform; with Transform do begin linear:=0; blur:=0.4; noise:=0.095; Weight:=0.0125; color:=random; symmetry:=-1; end; AddTransform; with Transform do begin linear:=0.075; spherical:=(1+random); Epispiral:=0.01; Epispiral_n:=((losowy*5)+losowy); Translate(-0.05,-0.4); Scale(-0.25); Rotate(random*360); Weight:=10; color:=random; symmetry:=0.8; end; AddTransform; With Transform do Begin linear:=0; prostokąty:=0.1; X:=random; jeśli X <> rectangles_x:=X; inaczej rectangles_x:=(X*0,1); Y:=losowo; jeśli Y <> rectangles_y:=Y; inaczej rectangles_y:=(Y*0,01); droste:=0,125; N:=losowy; jeśli N <> droste_r1:=N; inaczej droste_r1:=(N*0,1); M:=losowo; jeśli M <> droste_r2:=M; else droste_r2:=(M*0.1); Weight:=0.25; Color:=random; Symmetry:=0.8; end; Flame.FinalXformEnabled:=False; Flame.x:=0; Flame.y:=0; Flame.Scale:=15; Flame.gamma:=2; Flame.brightness:=20; Flame.Background [0]:=0; Flame.Background [1]:=0; Flame.Backgr ound [2]:=0; Skala obliczeń; UpdateFlame:=Prawda; KOD KOŃCOWY

Nocne skrzydła