Uwielbiam krateczkę we fraktalu

Everything What I Love

    Przyjaciele z mojej fraktalowej grupy mówią, że krateczkę można odnaleźć w niemal każdej formule Fraktal Explorera, no może wyłączając Sierpinskiego (to jest coś specyficznego). Krateczkę bardzo lubi przede wszystkim Kalli (inne osoby z grupy nie są w takim stopniu zainteresowane). Jest mistrzem w jej prezentacji (chociażby tutaj). Ja jestem tylko fanką mojego Idola i niestety nie dorównuję Mistrzowi;). W moim dzisiaj prezentowanym obrazku z krateczką są także kolory, które lubię: niebieski (jak pogodne niebo), żółty (radosny jak słońce) oraz fajne kształty (liście, kwiaty).
Apo sprawę krateczki rozwiązuje poprzez wariacje: checks, checkers, ale to nie jest to;).

1 comment:

  1. dziekuje za odwiedziny www.fotopasja.klm.net.pl

    bardzo interesujaca sztuka twozenia fraktali jestem pelen podziwu .

    ReplyDelete