Krateczka

    Lubiana chyba przez wszystkich bawiących się kiedyś Fractal Explorerem. A na pewno Kalli ją lubił. Jego 'krateczkowe' fraktale były takie spektakularne, jak zachód słońca. Ja nigdy tak o swoich nie mogłam powiedzieć. Chyba dlatego, że były moje;)
Teraz cieszę się bardzo, bo JWF też 'potrafi' zaprezentować 'krateczkowy' fraktal, który nie wygląda wprawdzie tak lekko, jak 'zrobiony' Fractal Explorerem. Mam wrażenie, że JWF nie wymaga ani odrobiny serca. Bo przecież przekopiowanie i wklejone linijki kodu Java, nie będą nigdy stanowić 'odrobiny serca'. 


A może będą?:)


Would You  Like to Play Puzzle?


To byłby mój pierwszy para-krateczkowy JWF. Napisałam para- bo krateczkamusi być widoczna natychmiast;)....tak, jak to się dzieje w drugim fraktalu nazwanym imieniem wariacji wykorzystanej podczas jego tworzenia. 


Bubble_wf

0 Comments:

Post a Comment