Mój fraktalowy Idol

    Najbardziej fascynującą osobą FE-Forum był Kalli. Początkowo nawet nie komentowałam przysyłanych przez niego prac. Były zbyt doskonałe. Takie są nadal. Ja, dzięki tej znajomości, wiem o fraktalowym świecie bardzo dużo, począwszy od najlepszej proporcji wymiarów obrazka (4x3 np. 800x600px) a skończywszy na informacjach dotyczących ludzi z fraktalowego światka, głównie Renderosity „i okolic”. Kalli jest także kopalnią wiedzy o komputerze. To jego zawód i pasja. Zawsze można z tej wiedzy skorzystać analizując z Kallem powstały aktualnie komputerowy problem. Kalli, inaczej - FF (Fractal Friend), jest przy tym trzeźwo, logicznie myślącym człowiekiem. Wynikłe na FE-forum problemy, spowodowały, że w jakimś mailu do Dredgera zaprezentowałam podobny do Kallego punkt widzenia. Wtedy właśnie zostałam określona fanką Kalla. OK., więc on jest moim IDOLEM. Nawet czasami znajdowaliśmy podobne fraktale, jak chociażby moja "Oasis"

i jego "Ice Glow":

Zamieszczaliśmy czasami obrazki o tej samej tematyce w tym samym czasie. Dziwne i zabawne. Najdziwniejsze byłoby zapytać Kallego o cokolwiek, a on nie odpowiedziałby. To byłaby dziwna rzecz, właściwie-nieistniejąca. Bo to jest nie tylko „obrazkowy” idol.

0 Comments:

Post a Comment